Vi pratades



Jag skickade ett helt random sms och frågade vad han gjorde. Jag vet, det var inte jag som skulle höra av mig!...

Hur som helst svarade han inte med ett sms, han ringde upp! Vi pratade ett tag. Han var på fest så han sa att han kunde ringa mig senare. Jag sa att jag inte visste hur länge jag var vaken och att om jag inte svarade så var det inte för jag inte ville prata med honom. Jag ringde för en stund sen eftersom jag snart ska sova men han hade mobilen avstängd (?).

Han pratade i alla fall om att han ville träffa mig. Får väl se om han ringer imorgon. Jag ska hur som helst inte höra av mig mer nu, det är bara patetiskt. Det verkade när vi pratade som det inte längre var omöjligt att han skulle komma hit på midsommar. Vi får väl se.

Det hade varit roligt om han hade ringt imorgon, även om jag inte förstår varför han stängt av mobilen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0