Som man bäddar får man ligga?



Jag gnällde för en kompis över att han inte ringt fast han sa att han skulle och att han bara hör av sig väldigt sent på kvällen med sina sms. Jag sa att jag var så trött på att träffa sådana som bara hör av sig när de är fulla.

Då kommer kommentaren från kompisen:

- Ja men, sån är ju faktiskt du också!

Jag har aldrig tänkt så innan. Det är jag nog. Eller kan vara. Jag har ju faktiskt börjat lämna mobilen hemma när jag går ut för att jag inte ska få för mig att fylleringa till någon.


Hur som helst har han inte på något sätt hört av sig på hela dagen. Det känns tråkigt för han var intressant, kändes annorlunda från de andra jag träffat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0