Jag blir glad om du ringer



Jag vill verkligen att han ska höra av sig. Kändes inte så förut men nu känner jag att jag verkligen hade velat träffa honom igen. Jag ringde i förrgår och avslutade med att han gärna fick höra av sig om han ville. Det är bara två dagar sen, men det känns lite som att han hade skickat ett sms eller något igår också om han var intresserad. Får väl se om han ringer igen. Han ser väl också hopplösheten i det eftersom vi bor en bit ifrån varandra. Vet inte riktigt vad det var med honom, han känns inte som en sån som jag brukar träffa. Kanske det som är grejen, han är verkligen en kontrast till exet.

Ja, hur som helst hade jag blivit glad om han hade ringt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0